تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین
نوشته شده توسط : adorn

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین : فیلتر هوا در ماشین یک جزء کلیدی در سیستم سوخت است. فیلتر‌ها در ماشین نقش ریه در بدن انسان را دارند. فیلتر هوا از ورود آلاینده‌ها و ناخالصی‌ها به موتور جلوگیری می‌کند و جریان دائمی هوای پاک را برای موتور فراهم می‌کند.تعویض بموقع فیلتر هوا از مشکلات بسیاری جلوگیری مینماید. ذرات گرد و غبار بسیار ریز هستند و آسیب جدی به موتور اتوموبیل وارد می کنند. کافی است با تعویض فیلتر هوا از صدمات وارده به موتور ماشین جلوگیری کنید.

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین

هنگامی که فیلتر هوا در اتومبیل شما مسدود می‌شود به کیفیت و کمیت هوایی که وارد موتور می‌شود تاثیر می‌گذارد. این بدان معنا است که می‌تواند مستقیما بر روی کارکرد و سلامت موتور ماشین نیز تاثیر بگذارد.فیلتر هوای کثیف و مسدود شده ، مقدار جریان هوای ورودی به موتور خودرو را کاهش می دهد.کاهش مقدار هوای ورودی ، باعث افت عملکرد و همچنین مشکلات دیگری در عملکرد خودرو می شود.

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین

تعویض فیلتر هوایکثیف باعث می‌شود که ماشین بتواند تا ۱۴ برابر مسافت بیشتری را با همان مقدار سوخت طی کند. فیلتر هوای کثیف بر روی قابلیت و کیفیت رانندگی تاثیر مستقیم می‌گذارد. به صورتی که تعویض آن با یک فیلتر تازه می‌تواند موجب افزایش شتاب شود.

علاوه بر این، فیلترهای هوای آسیب دیده، سبب می شود که ذرات کوچک به داخل موتور خودرو وارد شود و مشکلات عدیده ای را ایجاد کنند. تعویض فیلتر هوا به طور منظم می تواند از این مشکلات، جلوگیری کند.

فواید تعویض فیلتر هوا

فیلتر هوای خودرو مسئول محفوظ نگه داشتن موتور از هر گونه ذرات خارجی است که به آن تعلق ندارند.حتی یک ذره کوچک در طول زمان، می تواند سبب آسیب های بسیار شود. البته ، میزان آسیب در طول زمان افزایش می یابد ، به خصوص اگر ذرات بیشتری به داخل موتور وارد شوند. این ذرات می تواند باعث آسیب رساندن به پیستون و سیلندر گردند.

فیلتر هوا آلوده می‌تواند جریان هوا را به موتور کاهش دهد و به معنای واقعی کلمه موجب خفه شدن آن شود. در نتیجه سیستم کنترل انتشار گاز و دود خودرو را تحت تاثیر قرار دهد. تعویض فیلتر هوا این مشکلات را از بین برده و موجب کاهش انتشار دوده و به هدر رفتن سوخت می‌شود.

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین

تعویض فیلتر هوا به طور مرتب موجب افزایش طول عمر موتور می‌شود. زیرا فیلتر هوا از ورود آلودگی‌هایی چون گرد و غبار و دیگر آلاینده‌ها به موتور جلوگیری می‌کند.فیلتر هوا یکی از ارزان‌ترین اجزای ماشین است. با تعویض به موقع این فیلتر از هزینه‌های بسیار زیادی که یک فیلتر آلوده می‌تواند بار بیاورد معاف می‌شوید.

با شرکت سام صنعت، پای به صنعت فیلتر هوای کشور بگذارید.این شرکت با استفاده از نخبه ترین و زبده ترین تیم کارشناسی و فنی، آماده خدمت رسانیبه صاحبان صنایع و کارخانجات و نیز آماده ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در زمینه طراحی، ساخت، تأمین مواد، نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات در پروژه های صنعتی می باشد .





:: برچسب‌ها: تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: